رهامرهام، تا این لحظه: 6 سال و 6 ماه و 19 روز سن داره

ثبت خاطرات رهام

۲۳ ماهگی رهام عزیزم

1398/6/14 17:40
نویسنده : مامان رهام
395 بازدید
اشتراک گذاری

رهام جانم یک ماهه دیگه ۲ ساله میشی قربونت برم تمام فکر و ذکر این روزهای من از شیر گرفتنته نمیدونم چی کنم اخه خیلی وابسته ای وواقعا بهت ارامش میده ولی از یه طرف بعضی وقتها من واقعا خسته میشم بابابایی تصمیم گرفتیم هفته دیگه از شیر بگیریمت خدا کنه گل قشنگم اذیت نشی زندگی مامان چی باید کرد بلاخره باید این دوره هم بگذره ولی بدون برا مامانی هم سخته الان که دارم  تایپ میکنن بغل مامان هستی داری شیر میخوری وخوابت برده دوساله که بغل مامان بودی و حسابی شیر خوردی ولی دیگه باید تموم شه کاش میشد هر وقت دوستداشتی شیره وجودم رو در اختیارت میزاشتم 😔😔😔

موهاتم که حسابی بلند شده چی کنم بهت خیلی میاد و دلمم نمیاد کوتاهش کنم ولی جلو موهات میاد تو چشمات که برنامه بعدی بعد از شیر گرفتنت کوتاهی موهاته برنامه ها دارم برات رهامم 😍😍😍

 

پسندها (6)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
15 شهریور 98 11:39
عزیزم واقعا موهاش بهش میاد😘
انشالله بسلامتی از شیر بگیریش
شب و روز اولش سخت میگذره ولی بعدش عادی میشه،حتی غذاخوردنشم بهتر میشه
مامان رهام
پاسخ
خیلی ممنون 😘
خدا کمکمون کنه این مرحله هم بگذرونیم 😊😍😍😍
❤️Maman juni❤️Maman juni
15 شهریور 98 15:58
ماشالله چقد نازه🌹
مامان رهام
پاسخ
خیلی ممنون 😘😘😘😘

15 شهریور 98 21:03
عزیزم
خدا حفظش کنه😙😙
مامان رهام
پاسخ
قربون شما مرسی 😘😘😘