رهامرهام، تا این لحظه: 6 سال و 6 ماه و 20 روز سن داره

ثبت خاطرات رهام

دلنوشته ای مادرانه

1397/2/25 15:17
نویسنده : مامان رهام
776 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر نازنینم گفتم برایت بنویسم از آنچه دردل دارم و نمی توانم بگویم شاید مجالی نباشد که برایت بگویم نمیدانم که اصلا این دلنوشته روزی چشمهای زیبا تو را زیارت خواهد کرد یا نه ....نمیدانم آن روزها کجایی و شبها در آغوش کدام یار آرامش را در می یابی و صبح ها با نسیم نفس کدام دوست بیدار میشوی ...ولی مهم این است که الان شبهایم را با گرمای آغوش تو آغاز میکنم و صبح ها با صدای نفس تو روزها را از سر میگیرم .                             نازنین پسرم همین که تو را دارم بهترین هدیه ی دنیا را دارم دیگر در بین ستاره ها به دنبال درخشان ترین ستاره نیستم در میان گلها به دنبال زیباترین گل نیستم تو کهکشانی هستی از پر نور ترین ستاره ها کودک من ...         روز به روز بزرگتر میشوی و من عاشق تر پسرک من ممنونم که به دنیای من آمدی و زندگی را برایم زیباتر از همیشه کردی دوستت دارم..بیشتر از دیروز و کمتر از فردا.              

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)