رهامرهام، تا این لحظه: 6 سال و 6 ماه و 24 روز سن داره

ثبت خاطرات رهام

۸ ماهگی رهام

1397/3/17 21:05
نویسنده : مامان رهام
295 بازدید
اشتراک گذاری

 روزها آمدند و رفتند تا اینکه تو ۸ماهه شدی روزهایی که پر بود از لحظه های ناب لحظه هایی که جاودانگی دارد در خاطر من میخواهم بیشتر از این لذت ببرم از حضور تو میدانم که روزی دلتنگ همین امروز میشوم دلتنگ ۸ماهگیت رهام جان ۱۱خرداد شما هشت ماهه شدی و حالا توجه بیشتری به اشیا داری ودلت میخواهد جهان هر چیزی را کشف کنی و حالا شما در حال تلاش هستی برای گوگله کردن و هر روز تلاش میکنی که روی زانو هایت بری جلو ولی میافتی و ناراحت میشی کار جدیدی هم که یاد گرفتی میگیم رهام دست بده و دستت رو میاری جلو قربونت برم و عکس ۸ماهگیت را به اتله بردمت هر وقت آماده شد برات میزارم 

پسندها (6)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (6)

❤فاطمه جون❤❤فاطمه جون❤
17 خرداد 97 21:16
💙💝💜💚💛
💙💝💜💚
💙💝💜
💙💝
💙رهام جون دوستت داریم
💙💝
💙💝💜
💙💝💜💚
💙💝💜💚💛
مامان صدرامامان صدرا
18 خرداد 97 14:21
ماهگردت مبارک رهام جونم 🌸🌸🌸🌸🌸🌼🌼🌼🌼🌼😚😚😚😚😚
دقیقا آدم خیلی دلتنگ اونروزاشون میشه ولی افسوس که روزها به سرعت باد میگذره😥
مامان رهام
پاسخ
ممنون خاله جون 
بله روزها سریع میگذره
مامان و بابای حلما و حسینمامان و بابای حلما و حسین
18 خرداد 97 15:37
دنیای این روزهای ما، شاید دنیای چندان شادی برای آدم بزرگ‌ها نباشد. اتفاق‌های ناخوشایندی که در گوشه‌ گوشه‌‌ی جهان می‌افتد، دائماً کام ما را تلخ می‌کند.
اما در این میان، چیزی که فراموش می‌شود این است که اگر کسی قرار است دنیای آینده را بسازد، همین کودکان هستند. آنچه ما قرار بود بسازیم، چنین شد و قاعدتاً اگر می‌توانستیم دنیای بهتری بسازیم، ساخته بودیم. شاید یکی از مهم‌ترین وظایف امروز ما، این باشد که امید و انگیزه و انرژی و اعتماد را به نسل بعد منتقل کنیم و به آنها نشان بدهیم که دنیا، می‌تواند جای خوبی باشد و هنوز فضا برای تجربه و خلق زیبایی باز است. کمک کنیم که اعتماد را ساده لوحی ندانند و دوست داشتن را، ضعف و وابستگی و آسیب پذیری نفهمند. خدمت را ساده لوحی ندانند و کلاه برداری و تقلب را به زیرکی و هوشمندی تفسیر نکنند.
به امید روزی که لبخند کودکان، در همه‌ جای این کره‌ی خاکی، صرفاً یک آرزوی زیبای دوست داشتنی نباشد.
مامان رهام
پاسخ
واقعا زیبا خیلی ممنون گل
آجی هاناآجی هانا
18 خرداد 97 18:18
سلام دذخواست نی نی گپو قبول کنین
مامان رهام
پاسخ
سلام چطوری کجا درخواست دادید