رهامرهام، تا این لحظه: 6 سال و 6 ماه و 21 روز سن داره

ثبت خاطرات رهام

نه ماهگی و جشن دندونی

1397/4/16 10:55
نویسنده : مامان رهام
500 بازدید
اشتراک گذاری

پسر گلم چند وقتی بود که لثه هات سفید شده بودن من برای دندان درآوردن تو لحظه شماری میکردم همش میگفتن بچه تب می کنه و خیلی مشکلات داره ولی خدا رو شکر پنج شنبه ۷تیر اولین مروارید قشنگت رو دیدم که اومده بیرون رهامم بازم مثل همیشه اصلا اذیتمون نکردی من  هم تصمیم گرفتم برات جشن بگیرم و آش دندونی درست کنم در ضمن ۱۱تیر نه ماهه شدی گلم مبارک باشه عشقم 

خب دیشب جمعه ۱۵تیر برات مهمونی گرفتم و کلی مامانی از خودم ابتکار به خرج دادم لباس مهمونی تو خودم برات درست کردم و تزیینات و غذاها همرو به عشق تو با کمک بابا شروین درست کردم 

این تاب هم کادو بابا حسن با یک کامیون که خیلی تابتو دوستداری و حسابی بازی میکنی قربونت برم 

پسندها (6)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (6)

مامان ارشیا و پانیامامان ارشیا و پانیا
16 تیر 97 12:49
مبارک باشهآرام
مامان رهام
پاسخ
😘😘😘😘😘😘
مامان صدرامامان صدرا
16 تیر 97 14:50
رهام داره یه دندون🍬
قند میخوره از قندون🍬
فرشته ای مهربون🍬
اورده براش یه دندون🍬
آش بخوری نوش جون🍬
آش دندونی رهام جوووون🍬
مرواریدات مبارک عسلم❤
مامان رهام
پاسخ
😘😘😘😘😘
mahyamahya
16 تیر 97 15:30
جشن دندونی  مبارک اقا رهام  
مامان رهام
پاسخ
خیلی ممنون محبت
mahyamahya
16 تیر 97 15:30
کادوت مبالک کوچولو
مامان رهام
پاسخ
😘😘😘
mahyamahya
16 تیر 97 15:30
به وب ما هم سر بزنیدو نظر بدید
مامان رهام
پاسخ
چشم حتما
sarasara
16 تیر 97 18:42
چه تاب قشنگی دست بابا حسن درد نکنه
 
مامان رهام
پاسخ
😘😘😘