رهامرهام، تا این لحظه: 6 سال و 7 ماه و 1 روز سن داره

ثبت خاطرات رهام

سرگرمی من و رهام

1398/9/6 12:36
نویسنده : مامان رهام
295 بازدید
اشتراک گذاری

این عکس برا دوهفته پیش اخرین روزی که به پارک بردمت اخه کارمن و رهامم این بود هر روز بریم پارک تابستون بعد ازظهر میرفتیم وقتی هوا سرد شد صبحها میرفتیم وقتی اسباب کشی کردیم دیگه پارک تموم شد و نرفتیم خونه جدید که اومدیم خیلی بهونه پارک و میگیری ولی چی کنم هم هوا سرده و هم ‌الان تازه خوب شدی سرما خورده بودی ولی نمیدونم چرا سرفه ات تموم نمیشه ومن مجبورم تو خونه یجوری سرگرمت کنم یکم سخته ولی چی کنم همه میگن رهام ددای شده باید ترکش بدی 

 

پسندها (6)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)


6 آذر 98 15:06
دنبالم کنید💓💓💓
مامان رهام
پاسخ
چشم 😍
مامان شهلامامان شهلا
7 آذر 98 10:19
سلام عزیزم
انشالله همیشه سرزنده و سلامت باشید
یک ساله که وبلاگ دخترم رو آپدیت نکرده بودم
الان اومدم با کلی مطلب
خوشحال میشم اگه بهمون سر بزنید و مارو لایک کنید و برامون نظر بذارید
مامان رهام
پاسخ
سلام خیلی ممنون 
چشم حتما😍
❤️Maman juni❤️Maman juni
7 آذر 98 13:44
🤗
مامان رهام
پاسخ
😊