رهامرهام، تا این لحظه: 6 سال و 6 ماه و 27 روز سن داره

ثبت خاطرات رهام

ده ماهگی

1397/5/19 14:13
نویسنده : مامان رهام
288 بازدید
اشتراک گذاری

ماهها دارن از پی هم میان و میرن وتو داری روز به روز بزرگتر میشی و خواستنی تر هر روز داری کارهای جدید تر یاد میگیری و به زندگیمون رنگ و بوی دیگه ای میدی داری یاد میگیری چطور زندگی کنی و ما هم داریم برای کسب تجربه های جدید بهت کمک میکنیم با چهار دست و پا رفتنت تمام خونه رو زیر پات میزاری و هیچ مانعی جلو دارت نیست مگر اینکه چیز جدیدی نظرت رو جلب کنه و یکهو توقف کنی پسر نازم وقتی به روزهای اولی که متوجه حضورت در وجودم شدم یا وقتی که بی صبرانه روزهای آخر رو معکوس میشمردم و منتظر تولدت بودم با خودم میگم هیچ وقت فکر نمی کردم اینقدر این روزها زود بگذرن و تو آنقدر شیرین بشی تمام حرکات و حرفات وشیرین کاریهات برام خاطره میشن و توی ذهنم ثبتشون میکنم تا تلفن یا موبایلی به صدا در بیاد یا آیفون خونه زنگ میخوره فوری رو به صدا میکنی  عزیزم جدیدا بای بای میکنی ده ماه باهت بودم و از زندگیم لذت بردم گاهی خواستم فقط درسته قورتت بدم و گاهی خواستم از دستت فرار کنم و به یک گوشه خلوت پناه ببرم و تو مونس و همدم تمام لحظات منی کلی باهم بازی میکنی و عشق و صفا الهی هزار سال زنده باشی و سلامت و خوشبخت پسر نازم 

 ۱۱ مرداد ده  ماهه شدی مامانی

دهمین ماهگرد زندگیت مبارک عشق مامان 

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)